خدمات پس از فروش

خدمات پس از فروش فروشگاه دایان از جمله اقدامات است که باعث تمایز این شرکت با سایر شرکتهای فعال در این زمینه شده است. اکثر محصولاتی تولید داخل یا تولید شرکت دایان دارای خدمات پس از فروش یک الی 10 ساله می باشند به دلیل اهمیت خدمات پس از فروش محصولات ، مشتریان میبایست در حفظ و نگهداری کارت گارانتی( فاکتور  ارسالی در سفارشات پستی) دقت فرمایند. مشتریان پس از خرید هر یک از محصولات شرکت دایان در صورت نیاز به خدمات پس از فروش   و استفاده از کارت گارانتی میتوانند با تماس با شرکت مشکل خود را مطرح نمایند و سپس با راهنمائی های شرکت  از خدمات پس از فروش شرکت دایان بهره مند شوند

خدمات پس از فروش به این معنا می باشد که فروشگاه متعهد می شود محصولاتی که دارای این خدمت ویژه هستن ؛را در مدت زمان مشخص از لحاظ تامین قطعات یا تعمیرات پشتیبانی نماید

به طور مثال در مورد ساعت های دیواری:

مشتری می تواند هر کدام از قطعات ساعت را درمدت زمان خدمات پس از فروش با هزینه خیلی اندک از واحد های پشتیبانی فروشگاه دریافت نماید